Παιδεία απαίδευτος
Posted on 27 Μαρ, 2011 in Κείμενα | 0 comments ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ των εκπαιδευτικών, τον ζήσαμε πάνω από 35 χρόνια. και μάλιστα για τα καλά στο πετσί μας. Τον πληρώναμε (συνδρομή για ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ) με απόλυτη συνέπεια κάθε χρόνο και για όλα τα χρόνια της θητείας μας στην...read more


