Mα τρυφερή, καταπληκτική, έστω λησμονημένη επιστολή (2003)
Posted on 17 Αυγ, 2018 in Τα Παιδοπολίτικα | 0 comments Αγαπητέ μου Σταύρο 7/1/03 Έλαβα γράμμα από τον Παλιούρα και του έστειλα το εξής γραπτό. Ελπίζω να μην σου κακοφανεί. Κρίτων =============================== Πήγα στην Παιδόπολη Αγίου Δημητρίου της...read more

