"Ο λόγος ο εφήμερος βαστά μόνο μια μέρα
το άρωμά του όμως κρατεί και νύχτα και ημέρα"
Στ.Γ.Κ., Νοε. 2010

Κυβερνητικός εκπρόσωπος-2014 (“Χ.Ν.”, 21-10-14)

 

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ

Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ διένεξη μεταξύ κυβέρνησης και ΣΥΡΙΖΑ, για το «αργυρώνητο» των εθνοπατέρων μας, με πρωταγωνιστές τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους κ. Σκουρλέτη και κα Βούλτεψη, έφερε στο προσκήνιο το ρόλο τόσο του κυβερνητικού εκπροσώπου, όσο και αυτών των κομμάτων.

ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ο ρόλος του κυβερνητικού εκπροσώπου (αλλά και των άλλων) ήταν-και είναι- να «στρογγυλεύουν» τις δηλώσεις άλλων, να τις «ανασκευάζουν» επί το ηπιότερο, ή να τις… καθαρίζουν από τις βρομιές τους.

ΠΟΛΥ επιτυχημένος, λοιπόν, κι ο ορισμός που είχε δώσει παλαιότερα ο και ο ίδιος πολλές φορές εκπρόσωπος δεξιών κυβερνήσεων, ο πνευματώδης και χιουμορίστας Αθανάσιος Κανελλόπουλος. Είπε: «Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν είναι παρά το αποσμητικό της κυβερνητικής τουαλέτας».

ΚΑΙ δυστυχώς έτσι ήταν, είναι και κατά πως φαίνεται θα είναι. Με όσες ποικιλόχρωμες μονοκομματικές ή πολυκομματικές κυβερνήσεις κι αν έχουμε. (Στ.Γ.Κ.)

Ο ΒΟΡΕΙΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ  ΚΡΗΤΗΣ

ΑΝΕΚΑΘΕΝ μας έκανε εντύπωση η κατασκευή μεγάλων εθνικών  οδών (Αθήνα-Θεσσαλονίκη, Εγνατία, Ιονία κ.λπ.), ενώ στη Μεγαλόνησο δεν προβλεπόταν κάτι ανάλογο.

ΚΙ ΑΥΤΟ δεκαετίες τώρα, λες και το νησί είναι ξεχασμένο από την πολιτική και τους πολιτικούς μας.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τις εποχές των παχιών αγελάδων για τη χώρα, με τα πακέτα και τα «δάνεια» εξ Εσπερίας, δεν είδαμε κάποιο σημαντικό έργο, ή κάποια καίρια παρέμβαση στον ΒΟΑΚ. Παρά μόνο σποραδικά μπαλώματα.

ΙΣΩΣ σ΄αυτό να φταίνε και οι ντόπιοι πολιτικοί που με τις παρεμβάσεις τους (για ψηφοθηρικούς-τοπικιστικούς λόγους) απέτρεπαν την εκπόνηση μιας κοινής «στρατηγικής» μελέτης επ΄ ωφελεία όλης της νήσου.

Ο ΒΟΡΕΙΟΣ Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), παραμένει ακατάλληλος ως δρόμος. Είναι άκρως επικίνδυνος σε πάρα πολλά σημεία του, θανατηφόρος σε άλλα, και πάντα… πρώτος στα παραπόνων των ξένων επισκεπτών του νησιού.

ΜΕ τον τίτλο «Γεφύρι της Άρτας»- ο αυτοκινητόδρομος της Κρήτης, ο δημοσιογράφος Γ. Λιάλος της εφημερίδας «Η Καθημερινή» (Οικονομική, 19-10-14) περιγράφει… γλαφυρά την τραγική κατάσταση του νευραλγικότερου δρόμου της Κρήτης. Παράλληλα τονίζει την ανάγκη ανακατασκευής του, με απευθείας προσβάσεις στα λιμάνια και τα αεροδρόμια των μεγάλων κρητικών πόλεων.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ επίσης αναφέρει πως το 2013 έγιναν στον ΒΟΑΚ 291 τροχαία: με 56 νεκρούς και 92 σοβαρά τραυματίες. «Με ό,τι αυτό σημαίνει για τον κοινωνικό ιστό και την οικονομία του νησιού», όπως συμπεραίνει.

ΔΗΛΑΔΗ, πόσους νεκρούς θα πρέπει να μετράμε κάθε χρόνο στο «Μινώταυρο» του ΒΟΑΚ, ώστε να αξιωθούμε ενός ασφαλούς και με ευρωπαϊκές προδιαγραφές δρόμου στην Κρήτη; Αναρωτιόμαστε μόνο, αν ο ΒΟΑΚ ήταν… σιδηρόδρομος και όχι αυτοκινητόδρομος, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα, για το νησί; (Στ.Γ.Κ., stcloris@yahoo.gr)

 


Σχολιάστε