Η ζωή είναι μία…
Posted on 9 Οκτ, 2013 in Παραθέματα | 0 comments
ΟΚΤΩ
«Ο νεοναζισμός δεν είναι θεωρία, σκέψη και αναρχία. Είναι μια παράσταση. Εσείς κι εμείς. Και πρωταγωνιστεί ο Θάνατος.» Ο Μάνος Χατζιδάκις τότε (1993). Για τώρα.
ΔΕΚΑ
Ξανά ο Βασίλης Παπαβασιλείου: «Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες, όσο αντέχεις, πρέπει να θυμίζεις ότι μια φορά δίνεται η ζωή. Κοιτάζω προς τα έξω, βλέπω όλα αυτά που στοιχειοθετούν λόγους άρνησης του κόσμου. Αλλά η ζωή είναι μία, πρέπει να τη ζήσω.(…) Κανείς δεν αναβάλλει τη ζωή του μέχρι ο κόσμος να γίνει δίκαιος. Αυτή την αντίφαση ζούμε: τη σκληρότητα του κόσμου και τη μοναδικότητα της ζωής.» Κι αλλιώς, με τα λόγια του Χρήστου Βακαλόπουλου: «Το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να μας συμβεί είναι αυτό που μας συμβαίνει κάθε στιγμή, γιατί οτιδήποτε άλλο δεν υπάρχει καν.»
[Από τα Δέκα σημεία σε έναν άδειο ορίζοντα του Άκη Δήμου]


