"Ο λόγος ο εφήμερος βαστά μόνο μια μέρα
το άρωμά του όμως κρατεί και νύχτα και ημέρα"
Στ.Γ.Κ., Νοε. 2010

Δεν διορθώνονται με τίποτε!

ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ; (“Χ.Ν.”, 28-8-12)

Από εξετάσεις ΑΣΕΠ, θα περάσουν βάσει του σχεδίου διαδικασίας «αξιολόγησης» του αρμόδιου υπουργρίου, οι δημόσιοι υπάλληλοι που προσελήφθησαν χωρίς τη διαδικασία του ΑΣΕΠ, αλλά μέσω των ρουσφετιών!

ΣΤΟΧΟΣ δε, μετά το τέλος της διαδικασίας, είναι να αναδυθούν τα ουσιαστικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων δημόσιων υπαλλήλων. Αυτή η επιλογή –σωστή, αλλά κομμάτι απίστευτο να εφαρμοσθεί- προτάσσεται από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για δύο λόγους: α)το αδιάβλητο της διαδικασίας του ΑΣΕΠ και β) με αυτόν τον τρόπο η αξιολόγηση θα γίνει ταχύτερα.

ΕΙΝΑΙ στα υπέρ του ΑΣΕΠ ότι ως θεσμός -όπως και οι Πανελλαδικές εξετάσεις- δεν έχει αμφισβητηθεί στο παρελθόν, ακριβώς για τις απόλυτα αξιοκρατικές μεθόδους του. Αν και η Ν.Δ. προσπάθησε να τον καταστρατηγήσει, όπως έκανε και με το ΣΔΟΕ, όμως παραμένει πάντα αξιόπιστος.

Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ του ΑΣΕΠ («Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού»), όπως τον συνέλαβε ο σπουδαίος πολιτικός  Αν. Πεπονής το 1994, ανανεώθηκε το 2009, όταν ο κ. Γιάννης Ραγκούσης, υπουργός Εσωτερικών τότε, πρόσθεσε τύπους προσλήψεων στη διαδικασία του ΑΣΕΠ. Σήμερα είναι γενικευμένος…

ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΤΑΙ πως με την εφαρμογή του ΑΣΕΠ σε όλη τη γκάμα του δημόσιου τομέα θα αποφευχθούν οι παράνομες προσλήψεις δια της πλαγίας οδού. Δηλαδή με μπιλιετάκια ή τηλεφωνήματα, ή «παραθυράκια» σε νόμους από βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος.

ΜΑΚΑΡΙ να εφαρμοσθεί απόλυτα και παντού αυτός ο τόσο αυτονόητος νόμος. Πιθανόν να εδραιωθεί τότε και το περί δικαίου αίσθημα των πολιτών, αλλά και η πολυπόθητη αξιοκρατία. Θα αφήσουν όμως να «ευοδωθεί» η προσπάθεια αυτή οι διάφοροι Πολύδωρες και Τραγάκηδες που ακόμη και τώρα διορίζουν στα γραφεία τους άτομα … συγγενικά; Με το… αξιοκρατικό, φυσικά, επιχείρημα της  «εμπιστοσύνης» σε αυτά και όχι των ουσιαστικών προσόντων τους; (Στ.Γ.Κ.,www.stcloris.gr)

ΡΗΣΕΙΣ-ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ

  • «Θα αντισταθούμε στην αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις» (δήλωση ΟΛΜΕ).

[-Αν πράγματι είναι τόσο «καταστροφική» η αξιολόγηση των εκπ/κών (που ακόμη δεν είδαμε!), αναρωτιόμαστε γιατί άραγε να μην επέρχεται η… καταστροφή σε όσες χώρες του κόσμου γίνεται αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου; Αλήθεια, τι θα κάνουν οι εκπ/κοί, αν τους ίδιους αρνητικούς λόγους που αυτοί επικαλούνται, τους χρησιμοποιούσαν και οι… μαθητές τους, για να μη αξιολογούνται κι αυτοί; Πότε θα σοβαρευτούμε; Πότε θα αποβάλουμε φοβίες που βολεύουν; Εδώ που τα λέμε, τι έχει να φοβηθεί ένας εκπ/κός, όταν κάνει σωστά τη δουλειά του;]


  • «Ο κ. Σαμαράς δεν ζήτησε και δεν πήρε τίποτα από Μέρκελ και Ολάντ, παρόλο που τα έδωσε όλα»! Αυτό είναι το συμπέρασμα του ΣΥΡΙΖΑ από τις επαφές του πρωθυπουργού σε Βερολίνο και Παρίσι. (25-8-12)

[-Αφοριστική, αυθαίρετη και χωρίς κανένα επιχείρημα «ελπίδας», όπως πάντα, η… θέση του ΣΥΡΙΖΑ! Ή δεν έχει ιδέα σε ποια κατάσταση βρίσκεται η χώρα, ή και το χειρότερο, αγνοεί τι σημαίνει διεθνής διπλωματία].


  • «Εμείς πρέπει να μείνουμε ζωντανοί, να κρατηθούμε κάτω από την ομπρέλα του ευρώ, γιατί μόνο αυτή η επιλογή μπορεί να μας προστατεύσει από φτώχεια που δεν έχουμε ζήσει». (Γιάννης Στουρνάρας, υπουργός Οικονομικών)

[-«Είμαστε ακόμη ζωντανοί…», ή μας έχουν ξεγράψει και δεν μας το λένε ευθαρσώς;] (Στ.Γ.Κ.)


Σχολιάστε