Κράτος “μπάχαλο”…, κατ΄εξακολούθηση
Posted on 31 Μαρ, 2012 in Πολιτική | 0 comments (από ΛΙΤΣΑ) [Για να αντιληφθείτε τι κράτος μπάχαλο εξακολουθούμε να έχουμε. Ούτε τα αυτονόητα δίκαιά μας δεν μπορούμε να απαιτήσουμε. Αλίμονό μας... Και τους ανεχόμαστε ακόμη...!, Στ.Γ.Κ.] Διαβάστε...read more


