"Ο λόγος ο εφήμερος βαστά μόνο μια μέρα
το άρωμά του όμως κρατεί και νύχτα και ημέρα"
Στ.Γ.Κ., Νοε. 2010

Οι δολοφόνοι της Χ.Α.

 

ΚΙ ΟΜΩΣ, το παρακάτω κείμενο του Π. Μπουκάλα γράφτηκε μόλις χθες (17/9) στην Καθημερινή.

Απίθανα προφητικό! Το διάβασε κανείς εκεί στου Μαξίμου, τη Χαριλάου ή την Κουμουνδούρου;

Αλλά, πότε θα βάλουμε μυαλό;

Επιστρέφουμε, αργά και σταθερά, με μαθηματική ακρίβεια σε μέρες του ’63, με τη δολοφονία του Γρ. Λαμπράκη. Για να μην πούμε ότι πιστρέφουμε σε εμφυλιοπολεμική περίοδο.

Όταν αρχίσουμε να αλληλοσκοτωνόμαστε, τότε θα είναι πολύ αργά για ανάταξη της πολιτικής κατάστασης.

Καλές οι «καταδίκες» στη Βουλή.  καλά τα μηνύματα του κ. Σαμαρά. Όμως, τέρμα τα λόγια και τα ευχολόγια. Ο λαός θέλει έργα.  Θέλει ασφάλεια, θέλει τιμωρίες ενόχων, θέλει  να μην κυκλοφορούν ελεύθερα κοινοί δολοφόνοι-με το κάλυμα της πολιτικής.

λαι μόνο που τους βλέπεις σαν στρατιωτάκια τυφλά, θυμίζουν φασιστικές περιόδους. Αλίμονό μας!

Δράση χρειάζεται, πριν να είναι ασυγχώρητα αργά για όλους μας… Στ.Γ.Κ.

 

Ο εσμός των περιφερόμενων τραμπούκων

Του Παντελή Μπουκάλα, Καθημερινή, 17/9/13

«Για να ψέξουμε την άθλια δράση της ναζιστικής Χ.Α. κοντεύουμε ήδη να εξαντλήσουμε τις λέξεις και τα σχήματα καταδίκης που προσφέρει η ορολογία της πολιτικής, της ηθικής και της αισθητικής. Η ίδια όμως η οργάνωση–εσμός δεν φαίνεται ούτε να έχει κορέσει την όρεξή της να προσβάλλει τη δημοκρατία ούτε να έχει εξαντλήσει το ρεπερτόριο της βαρβαρότητάς της, που καλύπτει όλα όσα χωρούν ανάμεσα στο γελοίο και το βιαιότατο.

Γελοία, αλλά όχι μόνο, υπήρξε η σύναξή της στις Θερμοπύλες. Εκεί η μνήμη του Λεωνίδα τσαλαπατήθηκε από μια γκροτέσκα παράσταση, που ως προς τη δομή και την ιδεολογία της ήταν καρικατούρα των χιτλερικών πανηγύρεων. Δολοφονική ήταν η καλά οργανωμένη, σχεδόν προεξαγγελθείσα επίθεσή της εναντίον μελών του ΚΚΕ στο Πέραμα. Στο ενδιάμεσο υπήρξαν οι προκλητικές επιδείξεις δύναμης και χυδαιότητας στα Γιαννιτσά (όπου «τίμησαν» τα 120 θύματα των Γερμανών και των συνεργατών τους κραυγάζοντας «Τιμή σε Χίτες και Ταγματασφαλίτες») και στον Μελιγαλά· εκεί προπηλάκισαν τον δήμαρχο και, με το «δίκιο του τραμπούκου», του αφαίρεσαν βίαια τον λόγο, για να εξαπολύσει τα τρισβάρβαρα ανθελληνικά του ο υπαρχηγός κ. Κασιδιάρης. Όχι, ο αρχηγός δεν παρευρέθη, ως συνήθως· ετοιμάζει ίσως κάποιον «φάκελο υπευθυνότητας» διά πάσαν χρήσιν.

Ποια τα όπλα των χρυσαυγιτών, πλην της ανέχειας (οικονομικής και πνευματικής) που ενισχύει τις γραμμές τους; Τι τους επιτρέπει να δρουν δίχως ουσιαστικά να φοβούνται;

Καταρχάς, η στάση της αστυνομίας. Στον Μελιγαλά, απλώς παρακολουθούσε τον προπηλακισμό του δημάρχου· στα Γιαννιτσά, πρώτη έγνοια της ήταν να σταθεί απέναντι στην αντιφασιστική συγκέντρωση· στο Πέραμα, όλοι πλην αυτής γνωρίζουν ποιοι καθοδηγούν τα θρασίμια.

Δεύτερο όπλο τους η κραυγαλέα διαφορά στον τόνο με τον οποίο συντάσσουν τις καταδικαστικές ανακοινώσεις τους τα κόμματα του συνταγματικού τόξου, αλλά και στην ταχύτητα αντίδρασής τους. Για παράδειγμα (και πιθανόν επειδή το σενάριο περί δύο άκρων δεν έστεκε εδώ), η Ν.Δ. χρειάστηκε κάτι παραπάνω από εικοσιτετράωρο για να πει δύο άψυχες λέξεις για το καρτέρι του Περάματος, ενώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ακόμη αναζητεί τις κατάλληλες φράσεις.

Οπλο τρίτο, ο αέρας «λαϊκής νομιμοποίησης» που προσφέρουν οι δημοσκοπήσεις στα πανιά του χρυσαυγίτικου πειρατικού. Αλλεπάλληλα γκάλοπ, που καλύπτουν διάστημα ενός έτους, δίνουν στο κόμμα αυτό την τρίτη θέση και ποσοστό μεγαλύτερο του 10%. Ενώ όμως πρόκειται για καθαρά δημοσκοπική αποτύπωση, αμφισβητήσιμη και αναιρέσιμη, η Χ.Α. δρα σαν να είναι ήδη, με εκλογική πιστοποίηση, τρίτο κόμμα. Δρα αλαζονικά, επιθετικά, προσβλητικά, αδιάφορη για όσα της καταμαρτυρούν, ακόμη και για τον φιλοχιτλερισμό της, τον οποίο πια δεν νοιάζεται να αποκρύψει κάτω από τη στολή παραλλαγής του «εθνικισμού».

Είναι μια στρατιωτική παρακρατική οργάνωση λυσσασμένων εχθρών του κοινοβουλευτισμού, που η δημοκρατία οφείλει να την αντιμετωπίσει δίχως αργοπορία, με τα δικά της όπλα. Που και πολλά είναι και αποτελεσματικά. Μέχρι τώρα, όμως, η δημοκρατική πολιτεία λειτουργεί σαν αυτοαφοπλισμένη».


Σχολιάστε