"Ο λόγος ο εφήμερος βαστά μόνο μια μέρα
το άρωμά του όμως κρατεί και νύχτα και ημέρα"
Στ.Γ.Κ., Νοε. 2010

Ο Ιησούς και οι μαθητές Του (και της Παιδείας παίδευση)

 

 

 

 

[Με πολλές πασχαλινές ευχές και μια ιστορία, διόλου πρωτότυπη ( κυκλοφορεί στο διαδίκτυο) , αλλά ενδιαφέρουσα για το διαχρονικό χιούμορ της...από Στέλλα Αλιγιζάκη]

Ο Ιησούς και οι μαθητές Του 

Βλέποντας το πλήθος των ανθρώπων να τους ακολουθεί, ο Ιησούς ανέβηκε στο βουνό.
Μόλις κάθισε, οι μαθητές του κάθισαν κι αυτοί γύρω του. Σήκωσε τότε τα μάτια του προς τους ουρανούς και είπε:
- Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι διότι σ’ αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
-Μακάριοι αυτοί που υποφέρουν γιατί αυτοί θα παρηγορηθούν.

-Μακάριοι οι πραείς γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη…
Όταν τελείωσε ο Ιησούς, ο Πέτρος ρώτησε: – Πρέπει να τα γράψουμε όλα αυτά;
Ο Ανδρέας ρώτησε: – Πρέπει να τα μάθουμε όλα αυτά;
Ο Ιάκωβος: – Και πρέπει να τα μάθουμε απέξω;
Ο Φίλιππος πρόσθεσε: – Είναι πολύ δύσκολα.
Ο Ιωάννης είπε: – Δεν έφερα χαρτί.
Ο Θωμάς είπε: – Δεν έφερα στυλό.
Ανήσυχος, ο Βαρθολομαίος ρώτησε: – Την επόμενη φορά θα έχει και τεστ;
Ο Μάρκος ρώτησε χαμηλόφωνα το διπλανό του: – Με ποιο «ι» γράφεται η λέξη «πραείς»;
Ο Ματθαίος σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να περιμένει τους άλλους, λέγοντας δυνατά: – Πάω στην τουαλέτα.
Ο Σίμων κοίταξε το ρολόι του και σχολίασε: – Όπου να ναι, χτυπάει.
Τέλος, ο Ιούδας ρώτησε το Δάσκαλο: – Κύριε, μπορείς να επαναλάβεις αυτό που είπες για τους φτωχούς; 

Εκείνη τη στιγμή πλησιάζει τον Ιησού ένα μέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης και τον ρωτά:
- Κύριε, αναρωτηθήκατε μεταγνωστικά για το σημερινό σας μάθημα;
- Ποιος ήταν ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της σημερινής σας διδασκαλίας;
- Ποιες ήταν οι αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν στη μάθησή τους οι μαθητές σας;
- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες ανέπτυξαν και ποιες συμπεριφορές υιοθέτησαν οι μαθητές σας με το σημερινό μάθημα;
- Προβληματιστήκατε για την αποχώρηση του μαθητή σας;
- Γιατί δε μοιράσατε εποπτικό υλικό στο σημερινό σας μάθημα;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία;
- Γιατί δε χρησιμοποιήσατε τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων: εργασία σε ομάδες, παιχνίδι ρόλων κλπ;
- Γιατί χρησιμοποιήσατε μετωπική διδασκαλία; Θεωρείτε ότι ήταν η καταλληλότερη;

Σ’ αυτό το σημείο, ο Ιησούς γονάτισε σε ένα βράχο και έκλαψε.»


… Και σκεφθείτε! Ήμασταν στο 33 μ.Χ. Πόση πρόοδος, άραγε να έχει γίνει από τότε στην Παιδεία μας; (Στ.Γ.Κ.)

 

 

 


Σχολιάστε